Sonntag, 24. August 2014


I love to get inspired and motivated by people who already have the things I want to have or do the things I'd love to do. I also love to motivate and inspire others, but I don't surround myself with people who are constantly complaining about this and that and everything. I can not stand super lazy people and I think it is absolutely okay to ignore negativity from people who are full of it. I love to read biographies or "about me" from people who inspire and motivate me, just to get to know the many ways that are possible for your body, your mindset and your life. I also want to share some of my most motivational and inspirational igs here, soon :)

Kommentare:

  1. Hi! Hab mir grad deinen Blog angeschaut und find ihn echt cool. Vor allem in Sachen Fitnessmotivation scheinst du in letzter Zeit echt richtig reinzhau'n, und das find ich gut! Mach weiter so!

    Schau doch auch mal bei mir vorbei - hab heute frisch was über fitness gepostet :)
    https://artofcarina.blogspot.com/

    PS: Postest du auch Maße? Wo kann ich die finden?
    ♥♥♥

    AntwortenLöschen
  2. Jetzt kommentier ich schon zum dritten Mal, weil bei Blogger irgendwie ein Fehler auftritt, so ein Mist :-(

    Ich find deine Fitnessmotivationseinstellung (gibt es das Wort überhaupt?) SUPER! :) Postest du eigentlich irgendwelche Maße, wenn ja wo kann ich sie finden?
    Bin echt ein wenig neidisch auf dich, wenn ich in dem einen Post so deine Beine sehe :/ ♥

    Liebste Grüße, Carina von http://artofcarina.blogspot.com/ ♥

    AntwortenLöschen